30 April, 2011

心不在这里 T.T

我的人虽然在这里,可是心却在那表演中 T.T
没关系,一定有机会的~

看了好友的部落格,听了 《迷宫》,觉得满好听的..
而且听了,会有种感触~不懂做么最近会这样 T.T
可能因为好友的事情,我也觉得很伤心~ 唉~什么都能做到 ><
我真心的希望你们能快乐一点,可是我知道这需要时间...
真的不懂该说些什么~

两个人在一起真的是需要时间&信任..
才能维持这段感情~
或许可能你们在一起的时间不是很长.
又或许她还没了解你~
可是她也因为爱你,所以吃醋~
我也知道你口口声声说你没事,可是你的心里并没这么想~
Hope u can be strong~
你还是放不下她的..Cheer :D
别让我们担心,好么?

另一个你也是一样,看得出最近的你心情很低落..
而且很容易掉眼泪~
如果你还爱她,你就必须等她~
可是我不懂你要坚持下去呢还是放下她 T.T
有什么事,要告诉我哦~

Beside there,  I m still very Love Dance!!!!!!!!!!!!
thanks for Ming Er cheer me~
I will +U +U~

between, I m very Miss you guys,my dear old fren!!!!
when we can hang out together?? 
i m Missing that time we always quarrel,fighting,chit chat,help each other for copy homework >< ~
i m Missing that time we play together also !!!!!!!!!
hope u guys always good luck doing anything~ 
lastly,i still wanna say that  I miss u Guys , my old frens!!!! hope u guys too!!!

hey,Steve kor,heard from Eva that u get in hospital bcoz of food poisoning right?
hope u get well !!!! 
that why dint see u online,cannot kacau tiok u .hehehe
anyway,wish u stay healthy. Dont luan luan eat ah.hahaha.

Remember~
the word of  'Trust'  is very important in between a relationship yea~
Cheer :D

No comments:

Post a Comment